Well hello there..

Har absoooolutt ikke hatt noe tid som helst til å skrive siden jeg kom hit! Men jeg kan jo fortelle litt om hva som har skjedd fra dagen jeg dro.

 

Uka før jeg skulle dra var jeg egentlig veldig avslappet. Noe som egentlig var litt dumt, men jeg skjønte liksom ikke i det hele tatt at jeg skulle dra iløpet av de neste dagene… Litt flaut, men jeg hadde ikke engang begynt å pakke! Men fredagen (altså fire dager før avreise!) spurte mamma om jeg hadde begynt å pakke enda, og da gikk det plutselig opp for meg…. OH SHIT!! så jeg begynte da og finne frem kofferter, skrive liste, pakke klær, jakker, sko, pc, skolesaker osvosv.

På lørdagen før avreise hadde jeg en avskjeds fest med familie på dagen og en på kvelden med alle vennene mine. Det var utrolig koselig men som sagt så hadde det (ENDA) ikke gått opp for meg – til jeg tilslutt stod der, mandag kveld med ferdig pakkede kofferter klar til å dra. Jeg sa det ikke til noen med den dagen så angret jeg noe sykt over at jeg hadde bestemt meg for dette. alt jeg tenkte var: HVA I ALL VERDEN ER DET JEG HAR BLITT MED PÅ? Jeg gruet meg helt forferdelig til å dra til flyplassen og møte alle de jeg skulle dra med og sånt, noe som høres helt ille ut, men alt jeg var redd for var at de ikke likte meg, eller at jeg kom til å bli heeelt loner eller ja. rett og slett.

Da jeg kom til flyplassen var den første jeg fikk kontakt med Sunniva. Vi satt sammen og snakket hele veien på bussen til skolen.

Bilde

Da vi var på skolen så jeg ut som en dass… no really, se da:

nei… kan ikke legge ut bilde ass…. det var for ille! 😀

Men uansett, blandt oss -nesten førti- ungdommene var det jeg og to andre som skulle bo hos vertsfamilier. De to andre het Eirin og Elisabeth! Når vi kom til skolen måtte vi vente på … jeg vet ikke hva vi måtte vente på engang, men vi måtte ihvertfall vente i rundt 3-4 timer på å dra til familiene våres. Tenk det. Og sitte der med masse klær. Vi snakker bukse, genser, topp, i den FUKTIGHETEN som var der! Det var helt forferdelig! uten sminke og.. huff.. men endelig fikk jeg komme til familien min! De er helt utrolig koselige! Snille, herlige, flotte mennesker som jeg er utrolig takknemlig over å komme til! Eirin var desverre ikke like heldig, men hun fikk HELDIGVIS bytte i forrigårs! (Hun kom tilogmed til bestevenninna til vertsmorra mi!)

Uansett. KORT OPPSUMERT FRA DA:

Jeg har vært på «Palasade (ettellerannetsånt) Mall» som er ett diiiigert kjøpesenter.

Jeg har vært i Manhattan to ganger!

Jeg har vært med til kirken 3-4 ganger!

Jeg har vært med på noe som heter «The Breakfast Run», hvor vi møter opp tidlig på Manhattan og tar med mat og klær og deler ut til hjemløse!

Jeg har dratt på en «Fall Festival» (med kirken)

Jeg har besøkt familien til vertsmoren min!

Jeg har funnet ut at jeg vil jobbe med noe innen biologi (<3 ❤ <3)

Jeg har kjøpt meg en utrolig kul sekk (hehe, Elisabeth)

Jeg har møtt helt utrolige mennesker, alt fra vertmoren min og sønnen hennes, til buss-sjåføren på bussen hjem i dag. Jeg føler at alle her er så hyggelige og åpne og glade!

 

Får vel skrive litt mer og legge ut litt bilder senere.. Nå må jeg gjøre matteleksa! 🙂

 

Bilde

Bilde

Bilde

loool han bare «HEY, can you take a picture of me!?» jeg bare… «ok!» hahah

Bilde

BildeBildeBilde

Legg igjen en kommentar

