finally done!

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med essayet mitt! FINALLYYYYY! håper mr. livingston blir glad for den da! fikk jo 0.5 av 5 på den forrige 😦 (tells ikke som karakter mamma og pappa, det var bare tilbakemelding…) tror jeg fikk dårligst av alle i klassen.

Anyways. Her er noen bilder fra skolen og slikt

Bilde

<3<3<3biologi<3<3<3

Bilde

Bilde

hehh, vrei på ett sånt hjul, også begynte det å lukte helt rumpe????

Bilde«that tree looks like womens legs»

Bilde

Bilde

Bilde

Bildeett fint tre med en klatreplante surra rundt!

Bildereiseveien fra huset mitt til skolen er forresten over en time. fin utsikt fra toget da ihvertfall! #hudson river

Bildede mest behagelige skoene jeg noen gang har prøvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! serr….. er som å gå på skyer.

også måtte jeg rydde sakene mine……

BEFORE

Bilde(sorry Lani)

AFTER

Bildeflinkaa..

 

men klokka er halv ett – NATTA! 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

